jongstejeugd_trainingen

TRAININGEN EN COMPETITIE JONGSTE JEUGD

Er wordt één keer per week getraind. Competitie wordt gespeeld op zaterdag. Per jaar zijn er drie competitie perioden. Van half december tot half februari is er een winterstop voor wat betreft het veldhockey. Tijdens de trainingen wordt er vooral gewerkt aan technische vaardigheden. Tijdens de competitiewedstrijden wordt er wedstrijdervaring opgedaan en tactiek geleerd. Wedstrijden worden begeleid door een coach/spelbegeleider (veelal ouders).

Bij de trainingen en wedstrijden zijn scheenbeschermers en een bitje verplicht.
Zodra er KNHB-competitie (vanaf de E-jeugd) wordt gespeeld is ook een clubtenue verplicht.

De wekelijkse informatie over te spelen wedstrijden, wedstrijdtijden en rijschema is te vinden in het snelmenu "Hockey" onder wedstrijdschema. Informatie over het team, coach en trainer inclusief e-mail adressen en telefoonnummers zijn per team beschikbaar nadat er is ingelogd.
Ook de telefoonnummers van trainers en coaches van andere teams zijn daar te vinden.