declub_wedstrijdzaken

KNHB Reglementen en Speelgerechtigdheidregels seizoen 2017-2018

Onderstaande informatie is van groot belang voor een ordelijk verloop van de KNHB competities. Wij verzoeken alle betrokkenen kennis te nemen van de inhoud van deze documenten welke via onderstaande links te downloaden zijn op de KNHB-site:

KNHB Reglementen 2017 (incl. het Bonds- en Tuchtreglement) & KNHB Reglementen 2017, overzicht belangrijkste wijzigingen t.o.v. uitgave 2016, klik hier.

Regels speelgerechtigdheid veldhockey seizoen 2017-2018, klik hier.

Regels speelgerechtigdheid zaalhockey seizoen 2017-2018, klik hier.

Digitaal wedstrijdformulier

Het wedstrijdformulier dient digitaal afgehandeld te worden via uw/een mobiele telefoon of computer. Zowel de coach van de thuisspelende ploeg, de uitspelende ploeg, als beide spelbegeleiders/scheidsrechters moeten op het digitale wedstrijdformulier inloggen en hebben ieder een eigen rol.

U vult het formulier in via www.hockeyclubdruten.nl/formulier

De coach/teambegeleider logt in met zijn lidnummer en wachtwoord.

De spelbegeleider/scheidsrechter logt in met zijn lidnummer / kaartnummer of bondsnummer in combinatie met
een unieke wedstrijdcode, welke de coach per mail ontvangt en 'voor de wedstrijd doorgeeft aan de spelbegeleiders/scheidsrechters.

klik hier om zo nodig uw wachtwoord te wijzigen