sponsoring_sponsormogelijkheden

Sponsoropties hockeyclub Druten

Hockeyclub Druten (HCD) is een volledig geprivatiseerde vereniging. Sponsorgelden zijn daarom voor onze vereniging een ‘must’ omdat zonder deze financiële middelen de kwaliteit en continuïteit niet op het gewenste niveau kunnen worden gewaarborgd. Daarbij biedt HCD een unieke marketingmogelijkheid voor ondernemers die zich willen profileren bij het hockeypubliek.

Sponsoring is voor HCD een belangrijk middel om te kunnen voorzien in de financiële behoeften,
die vooral nodig zijn om het hockey niveau van onze jeugd en de senioren op een hoger peil te brengen.
Er is geld nodig voor investering in trainers, materiaal en kaderopleidingen van onze vrijwilligers.
Prioriteit gaat hierbij uit naar onze jeugd. In de komende jaren zullen sponsorgelden ook nodig zijn voor de
aanleg en opbouw van onze nieuwe accommodatie.

HCD biedt u verschillende sponsormogelijkheden. Deze kunnen via onderstaand mailadres opgevraagd worden.
Op deze manier kunt u zelf kiezen wat voor uw bedrijf de meest interessante vorm van sponsoring is. Uiteraard
is het mogelijk om in overleg tot eventuele ander vormen van sponsoring te komen. Nieuwe ideeën of suggesties zijn altijd van harte welkom.

Voor meer informatie kunt u mailen naar: [email protected]