TC nieuws: Winterstop

22-11 Beste leden, ouders, coaches, trainers, vrijwilligers e.o.

We naderen de winter(stop), dat betekent het volgende:

* Deze week (wk 22-28 nov) zijn de laatste reguliere trainingen en wedstrijden buiten voor de A-B-C-D jeugd en senioren/trimmers en keepers

* Volgende week (29 nov-5 dec) hebben we de overgang naar de winterstop/zaalhockey. Op 1 december zijn er nog wel reguliere trainingen buiten voor de jongste jeugd. Op 4 december spelen zij namelijk hun laatste competitiewedstrijden.
Daarnaast moeten enkele jeugd- en seniorenteams nog wedstrijden inhalen op 4 en 5 december.

LET OP: Alle teams (ook trimmers) kunnen die week in overleg met hun trainer doortrainen op de reguliere trainingstijden. Sommige teams zullen namelijk ook de eerste zaaltrainingen hebben, dus niet elk team kan/wil meer buiten trainen. We vragen de coaches dit even goed af te stemmen met de teamleden en trainer.

HCD heeft dus officieel winterstop vanaf 6 december, daarom zijn er beperkte mogelijkheden om buiten door te trainen in de periode vanaf 6 december tot en met 20 februari 2022.

* Vanaf 6 tm 19 december én vanaf 10 januari tm 20 februari 2022 is er uitsluitend op de maandag- en vrijdagavond én op zaterdagen/zondagen gelegenheid tot buiten trainen en/of wedstrijden spelen, op eigen initiatief en zonder vergoeding. Wanneer je hier als coach of trainer gebruik van wilt maken, moet je hiervoor een veld reserveren bij de TC door een mailtje te sturen naar: [email protected]. Een veld reserveren op een zaterdag of zondag kan via Edwin Roelofs, via [email protected]

Buiten trainen en wedstrijden spelen kan alleen als de velden bespeelbaar zijn. Houd hiervoor de website goed in de gaten! Bij vorst kan er niet gespeeld worden en wanneer er sprake was van strenge vorst, zijn de velden pas bespeelbaar als deze volledig zijn ontdooid.

Er kan in de winter NIET gesproeid worden, de beregening is uitgeschakeld. Doorgaans zijn de velden voldoende nat in deze periode en kunnen daarom wel bespeeld worden. Slidings (senioren) zijn echter niet toegestaan.

* Vanaf 20 december tot en met 9 januari 2022 zijn de velden, het clubhuis en materialen-ruimte niet toegankelijk. De toegangspoorten zijn gesloten

* De reguliere trainingen buiten vangen weer aan vanaf 21 februari 2022 volgens het normale schema, de competitie op het veld wordt op 12 maart 2022 hervat

Sportieve groet,
Technische commissie Hockeyclub Druten