Record aantal nieuwe scheidsrechters

Dit jaar zijn  maar liefst 76 leden van Hockeyclub Druten geslaagd voor hun scheidsrechters-examen. Nog nooit was dit aantal zo hoog. De arbitragecommissie en het bestuur van onze club is trots op deze nieuwe lichting scheidsrechters, zeker als je dit afzet tegen het kleine aantal "no show” leden. Deze nieuwe scheidsrechters zijn zich er stuk voor stuk van  bewust, dat je een club alleen met gezamenlijke inzet actief kan houden.
De komende tijd kunnen al deze scheidsrechters onder begeleiding ervaring opdoen, bij wedstrijden welke volgens de covid-19 regels vriendschappelijk georganiseerd worden. Hierdoor zijn zij straks allen klaar, voor als de echte competitie weer gaat beginnen. Uiteraard hopen wij op de steun en begeleiding van alle coaches (en straks de toeschouwers), om van deze onervaren scheidsrechters, met soms nog wat koud water vrees, zelfverzekerde scheidsrechters te maken, welke met veel plezier een wedstrijd fluiten...

24-1-2024 Arbitrage