Start seizoen 2021-2022

Beste allen,

Seizoen 2021-2022 gaat weer bijna van start!

De competitie start in het weekend van 11 en 12 september. Het wedstrijdschema voor de komende periode wordt binnenkort door de KNHB bekend gemaakt. De speeltijden zullen snel volgen.

Op zondag 22 augustus speelt Heren 1 om 14.45u de hun eerste (oefen)wedstrijd thuis. Jij komt de heren toch ook aanmoedigen?!! Deze dag is tegelijkertijd de kick off voor het nieuwe seizoen. Meer informatie rondom het programma en de geldende Corona maatregelen volgt.

Op 23 en 24 augustus as is er gelegenheid voor keepers, trainers en coaches om materialen op te halen, zie eerder bericht in (de agenda van) de Lisa app. We vragen coaches en trainers samen af te stemmen wie welke materialen gaat ophalen. De materialencommissie en TC is op die dagen ook aanwezig voor vragen.

De reguliere trainingen starten:

*voor de jeugd (vanaf D) en senioren vanaf maandag 23 augustus

*voor Trim- en Dothockey vanaf maandag 23 augustus

*voor de jongste jeugd (F tm E8): op woensdag 25 augustus mag de jongste jeugd komen trainen tijdens een gezamenlijke clinic training van 17.00-18.00 uur. Vanaf woensdag 2 september starten de reguliere trainingen van de Jongste Jeugd weer met hun teams

*voor keepers mA1-mA2 en senioren op maandag 23 augustus – schema volgt via trainer

*voor keepers overige elftallen op dinsdag 31augustus – schema volgt via trainer

*voor keepers Jongste Jeugd (mE1-Mix8E1-m8E1) op woensdag 1 september 18.15u

De trainingen starten dus een week eerder dan in voorgaande jaren. Voor de schoolgaande jeugd is het de laatste week van de schoolvakantie. We vragen aan de trainer(s) of spelers/speelsters die verhinderd zijn vanwege de vakantie, dit op tijd door te geven aan de coach. Als de trainer is verhinderd - en niet kan worden overgenomen - of een groot deel van het team is nog niet aanwezig, gaat de training niet door.

In de afgelopen periode is de TC druk bezig geweest om trainers en/of coaches voor alle elftallen en jongste jeugd teams ingevuld te krijgen. We hebben nog een enkele vacatures, die we hopelijk binnenkort kunnen invullen, misschien wel met jouw hulp?!

Als je op de site https://team.lisa-is.nl/login inlogt of in de Lisa app, kun je namen van de coaches, trainer(s) en de trainingstijden/dagen vinden.

De coaches kunnen ter voorbereiding oefenwedstrijden organiseren. Zij kunnen hiervoor een veld reserveren bij Edwin Roelofs, wedstrijdsecretaris van HCD.

Heb je nog een nieuw tenue nodig? Pasmaten zijn beschikbaar in het clubhuis. Bestellen kan via de webshop van Clubcolors: https://www.clubcolors.nl/club/hc-druten/

Binnenkort organiseert HCD weer proeftrainingen voor kinderen van 6-12 jaar. Meer info volgt binnenkort op de socials en de website. Aanmelden kan via: [email protected]

Ben of ken je iemand die ouder is, dan 12, maar ook graag een keer wil proef trainen bij een elftal of Trim-/Dothockey, stuur dan een mailtje naar [email protected]

Namens het bestuur en de technische commissie een mooi en sportief nieuw hockeyseizoen toegewenst!

16-8-2024 Technische Commissie