Start seizoen 2022-2023

20-8 Beste allen,

Het nieuwe hockeyseizoen 2022-2023 gaat weer bijna van start!

Het trainingsschema (o.v.v. een enkele wijziging) is in te zien in de Lisa app. De reguliere trainingen starten:

*Voor de jeugd (vanaf O12), senioren, trim- en dot-hockey vanaf maandag 29 augustus
*Voor de jongste jeugd (O8 tm O10) vanaf woensdag 31 augustus
*Voor de keepers O18 en senioren op maandag 29 augustus, schema volgt via trainer
*Voor de keepers overige elftallen op dinsdag 30 augustus, schema volgt via trainer
*Voor de keepers jongste jeugd (O9 tm O10) op woensdag 7 september - 18.15u

Aanstaande maandag (22 aug) en dinsdag (23 aug) tussen 18:30-21:30 uur is er gelegenheid voor keepers, trainers en coaches om materialen op te halen, zie eerder bericht in (de agenda van) de Lisa app. We vragen coaches en trainers samen af te stemmen wie welke materialen gaat ophalen.

Als je op de website van HCD inlogt in ' Mijn HCD' of in de Lisa app, kun je de namen van de coaches, trainer(s), en de trainingstijden/dagen vinden.

In de afgelopen periode is de TC druk bezig geweest om trainers en/of coaches voor alle elftallen en jongste jeugd teams ingevuld te krijgen. We hebben nog enkele vacatures, die we hopelijk binnenkort kunnen invullen, misschien wel met jouw hulp?! Meld je dan z.s.m. bij de TC.

Naast een coach van een team, hoort ook een manager/begeleider, die meer de organisatorische taken op zich neemt. Samen een team begeleiden is ideaal. We willen coaches, managers en trainers uitnodigen voor een info avond op donderdag 1 september. Meer informatie over tijdstip en inhoud volgt nog.

Wil je eerder starten met trainen in de aankomende week of ter voorbereiding een oefenwedstrijd organiseren, dan kan dat op eigen initiatief en alleen als je hiervoor een veld reserveert bij de TC of bij Edwin Roelofs, wedstrijdsecretaris van HCD.

De competitie start voor de (jongste) jeugd op zaterdag 10 september, de senioren spelen op 11 september hun eerste wedstrijden.

Heb je een nieuw tenue nodig? Pasmaten zijn beschikbaar in het clubhuis. Bestellen kan via de webshop van Clubcolors: https://www.clubcolors.nl/club/hc-druten/

Ben of ken je iemand die graag een keer wil proeftrainen en meer informatie wilt ontvangen, stuur dan een mailtje naar de technische commissie:
Jeugd tot 12 jaar via [email protected]
Jeugd vanaf 12 jaar en senioren, trim- en dothockeyers naar [email protected]

Óf meld je aan via de website als proeflid, dan neemt de TC z.s.m. contact met je op om je te informeren over de mogelijkheden.

Wist je dat de evenementencommissie het nieuwe seizoen op 3 september as aftrapt met een super gezellig familietoernooi?! Zie de Lisa app voor meer info en de link om je team aan te melden.

Namens het bestuur en de technische commissie een mooi en sportief nieuw seizoen toegewenst!

20-8-2024 Technische Commissie