Herfstvakantie 24-28 oktober; trainingen gaan WEL door

Beste allen,

Afgelopen weekend zijn de laatste (inhaal)wedstrijden gespeeld. Volgende week is het herfstvakantie (24 t/m 28 oktober). De trainingen gaan voor iedereen WEL gewoon door.

Mocht de trainer verhinderd zijn of er zijn te weinig spelers/speelsters die komen trainen, dan kan de training afgelast worden. Geef op tijd aan je trainer of coach door als je verhinderd bent.

Aankomende zaterdag (22 oktober) zijn de velden gesloten wegens onderhoud. Er is 1 oefenwedstrijd gepland om 12.00u, die kan wel doorgaan.

Senioren (her)starten hun competitie op zondag 30 oktober en deze eindigt voor de winterstop op zondag 27 november. De (jongste) jeugd begint op zaterdag 5 november t/m zaterdag 3 december aan de herfstcompetitie.

Mocht je op zondag 23 oktober of zaterdag 29 oktober een oefenwedstrijd willen organiseren en een veld hiervoor willen reserveren, kan dat via Edwin Roelofs.

Het speelschema voor (jongste) jeugd maakt de bond z.s.m. bekend. Uiteraard volgen dan ook weer de speeltijden en de fluitbeurten voor de scheidsrechters.

Allen een fijne herfstvakantie toegewenst en weer veel succes met de competitie!

20-10-2024 Technische Commissie