Barbezetting HCD

Beste leden en ouders/verzorgers van leden,

Al jaren zijn Chris en Sonja actief achter de bar van ons clubhuis. Zij zijn voor HCD belangrijke en zeer gewaardeerde krachten! Onlangs hebben zij echter aangegeven het rustiger aan te willen doen. Een beslissing die wij uiteraard alleen maar kunnen respecteren. Er ontstaat nu echter wel een nieuwe uitdaging om de barbezetting weer op peil te krijgen.

De nieuwe barcommissie is daarom op zoek naar (ouders van) leden die het leuk vinden om hierin iets te betekenen. Bij voorkeur zoeken we mensen die, samen met de barcommissie, een vaste groep kunnen vormen waarin om toerbeurten geholpen wordt achter de bar, zowel op doordeweekse avonden als in het weekend. Hierover kan met de barcommissie afspraken gemaakt worden (frequentie, welke avonden, ochtenden, middagen en voor hoeveel uur). Minimum leeftijd is 18 jaar.

Lijkt het jou leuk om ook eens achter de bar te staan? Wil je zowel onze thuisspelende teams als de tegenstanders bedienen bij allerlei horeca gerelateerde werkzaamheden? Kortom; wil je een vast gezicht zijn van HCD en op regelmatige basis een bardienst draaien?

Meld jezelf dan aan via [email protected]

Mocht het niet lukken om op deze manier tot een volwaardige barbezetting te komen, zullen wij een beroep gaan doen op (ouders van) leden door deze om toerbeurten in te gaan delen.

Namens barcommissie en bestuur Hockeyclub Druten

20-9-2024 Bar