Start seizoen 2020-2021

Beste allen,

De seizoensstart 2020-2021 komt steeds dichterbij. De competitie start in het weekend van 5/6 september. Het wedstrijdschema voor de komende periode is recent door de KNHB bekend gemaakt. De speeltijden zullen snel volgen.

Een update t.a.v. Corona maatregelen rondom trainingen en wedstrijden volgt in een apart bericht.

De reguliere trainingen starten:

*voor de jeugd (vanaf D) en senioren vanaf maandag 24 augustus
*voor de jongste jeugd (F tm E8) vanaf woensdag 26 augustus
*voor Trim- en Dothockey vanaf 24 augustus

In de afgelopen periode, en nu ook nog, is de TC druk doende om trainers en/of coaches voor alle elftallen en jongste jeugd teams ingevuld te krijgen.
We hebben nog een enkele vacatures, die we hopelijk binnenkort kunnen invullen.

Als je op de site inlogt (of in de lisa app), kun je namen van de coaches, trainer(s) en de trainingstijden/dagen vinden.

De coaches kunnen ter voorbereiding oefenwedstrijden organiseren. Zij kunnen hiervoor een veld reserveren bij Edwin Roelofs, wedstrijdsecretaris. Voor de Jongste jeugd worden oefenwedstrijdjes georganiseerd in Beuningen op 29 augustus door TC Jongste jeugd. De coaches ontvangen binnenkort bericht.

Op 18 en 19 augustus as is er gelegenheid voor keepers, trainers en coaches om materialen op te halen, zie eerder nieuwsbericht.

Op 22 augustus as worden onze 2 nieuwe watervelden officieel geopend! Jij komt toch ook?!! Deze dag is tegelijkertijd de kick off voor het nieuwe seizoen. Zie eerdere uitnodiging voor het programma.

Op 23, 30 augustus en 6, 13 september organiseert HCD, met medewerking van Dames 1, proeftrainingen voor kinderen van 6-12 jaar. Aanmelden kan via: [email protected]

Ben of ken je iemand die ouder is, dan 12, maar ook graag een keer wil proef trainen bij een elftal of trimhockey, stuur dan een mailtje naar [email protected]

Namens het bestuur en de technische commissie een gezond, mooi en sportief nieuw hockeyseizoen toegewenst

17-8-2024 Technische Commissie