'Leste Mert' HCD Online Pubquiz! aanvullend bericht!

Beste A-jeugd, senioren, DOTjes, Trimhockeyers en iedereen die zich oud genoeg voelt voor de HCD pubquiz,

Omdat de organisatie een aantal aanmeldverzoeken binnen heeft gekregen van leden die niet onder de senioren vallen, hebben wij besloten de doelgroep te vergroten. Iedereen vanaf A-leeftijd mag zich aanmelden voor de pubquiz.

Omdat wij hierdoor veel aanmeldingen verwachten, raden wij jullie aan om snel in te schrijven.
Op vrijdagavond 6 november om 20:00 vindt de heuse HCD online pubquiz plaats. Geheel in Leste Mert stijl gaan we er samen een online feestje van maken.

Aanmelden doe je in teams van maximaal 4 personen via de Lisa App(Bij meer en dan op evenementen klikken). Per team meld één persoon zich aan. In de opmerkingen vermeldt de teamcaptain de teamnaam en de namen van de rest van de teamleden. Ook maakt de teamcaptain het bedrag van €5,- per teamlid over via het onderstaande betaalverzoek, hiermee zorgt de evenementencommissie voor een hapje en een drankje die bij je thuis bezorgd wordt. Een originele teamnaam is vereist en er worden extra punten uitgedeeld voor Leste Mert kleding.

29-10-2024 Evenementen